Pobyt s unikátnou liečbou bolesti chrbtice

Pobyt s liečbou bolesti chrbtice – Zdravší chrbát

8 dní / 7 nocí | Nedľa – Nedeľa

Balík obsahuje:

• vstupné lekárske vyšetrenie
  • 7 aplikácií dekompresných trakcií
  • 12 fyzioterapeutických procedúr
  • ubytovanie 7 nocí v dvojlôžkovej izbe
  • plná penzia
  • voľný vstup do bazéna a vírivky
  • 1x sauna
  • fitness
  • bezplatné parkovanie
  • WIFI na izbách

900 € / Osoba

chrbat

Bezplatná konzultácia

+421 915 532 513

SPINÁLNA DEKOMPRESIA CHRBTICE – BEZOPERAČNÁ NEINVAZÍVNA ALTERNATÍVA OPERÁCIE CHRBTICE

Rehaklinika, a Hotel Prameň Dudince Vám ako jediní na Slovensku ponúkajú neinvazívne liečenie medzistavcových platničiek spôsobom dekompresnej trakcie. Pri liečbe používame najmodernejší, počítačom riadený dekompresný trakčný stôl.

SPINÁLNA DEKOMPRESIA chrbtice predstavuje prvú metódu liečby, vďaka ktorej dochádza ku zmierneniu bolesti chrbta bez ohľadu na stav ochorenia. Táto terapia je ďalšou úrovňou manuálnej medicíny. Ide o neinvazívnu alternatívu k chirurgickému zákroku a liečenie bolesti chrbtice bez používania medikamentov.

SPINÁLNA DEKOMPRESIA je dokonalým riešením, ktoré umožňuje liečiť široké spektrum všetkých štádií degeneratívnych poškodení chrbtice ako sú:

• chronické bolesti bedrovej časti chrbtice
  • hernia medzistavcovej platničky v bedrovej a v krčnej oblasti – problémy spojené s bolesťou chrbta indikované k operácii chrbtice
  • spondylóza
  • skolióza
SPINÁLNA DEKOMPRESIA

Princíp spinálnej dekompresie

Princíp spinálnej dekompresie je založený na uvoľnovaní spinálnych nervových štruktúr a mäkkých tkanív. Dekompresný trakčný stôl umožňuje spinálnu dekompresiu v rôznych uvoľňovacích  polohách, ktoré sú nastaviteľné podľa stavu pacienta.

Terapia je založená na veľmi presnom zacielení dekompresie do jednotlivých segmentov chrbtice.

Dekompresia nie je monotónny ťah, ale prebieha v presne riadených automatizovaných cykloch. Toto vedie k postunému rozšíreniu medzistavcových priestorov, zlepšeniu prekrvenia, ktoré je sprevádzané rehydratáciou a zmenou vzájomného postavenia stavcov. Do vzniknutého dekompresovaného priestroru medzi stavcami sa postupne môže spätne vsúvať vysunutá alebo roztrhnutá platnička.

chrbtica

Mobilizácia kĺbov a distrakcia

Pri distrakcii dochádza k mechanickému oddialeniu dvoch kĺbov, ktoré umožnia synoviálnej tekutine vyplniť kĺbny priestor. Synoviálna tekutina znižuje trenie, čo vedie k plynulejším a bezbolestným pohybom. Distrakcia a repetetívna mobilizácia kĺbov stimuluje mechanoreceptory ku:

• zvýšeniu produkcie synoviálnej tekutiny
  • zvýšeniu prietoku krvi
  • normalizácii viskozity kĺbov

Bolesti krčnej chrbtice

Ponúkame prvú integrovanú terapiu krčnej chrbtice, ktorá môže byť alternatívou k manuálnej terapii so zachovaním klinického efektu.

Ide o:

• Nahradenie manuálnych techník terapeuta aj pri intenzívnych bolestiach krčnej chrbtice.
  • Presné zacielenie a postupné dávkovanie dekompresných síl s presnosťou až na 100 gramov.
  • Pokročilé polohovanie umožňujúce presné cielenie terapie do postihnutého segmentu krčnej chrbtice.
SPINÁLNA DEKOMPRESIA 3

SKOLIÓZA: spinálna dekompresia je výbornou príležitosťou, ako dosiahnuť korekciu postavenia chrbtice a vzpriamenia postúry pri pacientoch s funkčnou skoliózou.

Priebeh pobytu s liečbou bolesti chrbtice – Zdravší chrbát

Na pobyt sa nastupuje v nedeľu, pričom v deň nástupu pacient absolvuje aj vstupnú lekársku prehliadku. Na základe stavu pacienta ošetrujúci lekár predpíše spôsob dekompresnej liečby a ostatných terapeutických procedúr.

Minimálny počet dekompresných procedúr je 7, a tak minimálna dĺžka pobytu je 8 dní. Denne môže byť aplikovaná len jedna dekompresná procedúra. Dekompresnú trakciu chrbtice podporujeme ďalšími fyzioterapeutickými procedúrami ako sú vysokovýkonný laser, manipulačné techniky, SM systém, ultrazvuk, elektroliečba, termoprocedúry, vodoliečba, masáže, …

Počas pobyt s unikátnou liečbouo dporúčame pacientom rešpektovať a dodržiavať odporúčania lekárov a zdravotníckeho personálu:

• vyvarovať sa prudkým pohybom a otrasom
  • absolvovať všetky predpísané procedúry na liečbou bolesti chrbtice
  • využívať wellness a fitness pre odporúčané fyzické aktivity a relaxáciu
  • v prípade potreby sa sústrediť na úpravu stravovacích návykov hmotnosti